• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Μοντέρνοι καιροί και η θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας

Μοντέρνοι καιροί και η θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας

Μοντέρνοι καιροί και η θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας

Τα τελευταία σαράντα χρόνια, από διάφορες κλινικές του κόσμου, περίπου κάθε μήνα, είχαμε και μια ανακοίνωση για καινούργια θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Ο αριθμός των θεραπειών, λόγω παραλλαγών αυτών των σχημάτων, αυξανόταν ραγδαία.

Και ο κλινικός γιατρός ήταν σε ένα «αιώνιο» δίλλημα για το ποιά παράμετρο θα ακολουθήσει. Το αποτέλεσμα ήταν ότι στην καταιγίδα αυτών των θεραπευτικών προτάσεων δεν υπήρχε μια συντονισμένη γραμμή. Ή και αν υφίσταται κάποια, ήταν αυτή της εκάστοτε παραγώγου εταιρείας.

Το αποτέλεσμα ήταν ένα τεράστιο «μπέρδεμα», το οποίο αυξανόταν ακόμα περισσότερο όταν διάφορες κλινικές έδιναν στον ασθενή διαφορετικά θεραπευτικά σχήματα ταυτόχρονα. Έτσι τα τελευταία χρόνια «αντιμετωπίζουμε» όλο και περισσότερο την εικόνα ασθενών με σκλήρυνση κατά πλάκας που πάνε χειρότερα, χωρίς να προσδιοριστεί ακριβώς ποιάς θεραπείας αποτέλεσμα είναι αυτό.

Άρα σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κλινικός γιατρός είναι υποχρεωμένος να ξεκινάει από το γεγονός ότι πρέπει να υπάρχει ένα καθολικό «διάλειμμα» φαρμακευτικής αγωγής, προκειμένου να βρεθεί μια «καθαρή» εικόνα που θα εκτιμηθεί ανάλογα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο πανικός του ψυχαναγκαστικού
Οι ασθενείς που πάσχουν από ιδεοψυχαναγκασμούς κάθε φύσης έχουν το χαρακτηριστικό γνώρισμα, όπως διαπιστώνουμε εδώ στη Βιονευρολογική, ότι δύσκολα μπορούν να απελευθερωθούν από αυτούς χωρίς εντατική θεραπεία Περισσότερα...







Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit