• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί έχουν αυξηθεί οι φοβικοί ασθενείς;

Γιατί έχουν αυξηθεί οι φοβικοί ασθενείς;

Γιατί έχουν αυξηθεί οι φοβικοί ασθενείς;

Εδώ στη Βιονευρολογική, κυριολεκτικά, έχουμε μείνει έκπληκτοι με την «καταιγίδα» των φοβικών ατόμων που παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση και ζητάνε βοήθεια για διάφορα φοβικά σύνδρομα .

Ο φόβος αυτός πηγάζει και είναι πλέον γνωστός από έρευνες που έχουν γίνει και δημιουργείται από ιπποκαμπιακές διαταραχές στον εγκέφαλο. Οι ιπποκαμπιακές αυτές διαταραχές επίσης επιβεβαιώθηκαν σε αυξημένη έκκριση κορτιζόλης που έχουμε σε όλες τις περιπτώσεις που ο φόβος ξεπερνά τα επιτρεπτά για το άτομο όρια. Ζώντας, λοιπόν, σε μια κοινωνία γεμάτη αρνητικά συναισθήματα και φοβικά γεγονότα , χάνει την «αυτορρύθμιση» του ο ιππόκαμπος, με το αποτέλεσμα να έχουμε νέους φοβικούς ασθενείς σε καθημερινή πλέον βάση.

Αυτό είναι και το γεγονός που όταν διαπιστώνουμε κάτι τέτοιο, πρέπει να προχωρούμε άμεσα σε θεραπεία, γιατί «από μόνο του» δεν υποχωρεί σίγουρα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο μηχανισμός της ερπητικής εγκεφαλίτιδας
Πληροφορίες, έρευνα και αναλύσεις πάνω στο πρόβλημα της ερπητικής εγκεφαλίτιδας. Περισσότερα...



Η ερωτική επιθυμία
Η ερωτική επιθυμία είναι μια επιθυμία για εξέλιξη της ζωής και δεν έρχεται απευθείας από την ελεύθερη βούληση του ανθρώπου· μην μπερδεύουμε την ελεύθερη βούληση με το αίσθημα της ερωτικής επιθυμίας, όσον αφορά την επιλογή του συντρόφου. Περισσότερα...



Η λύσσα και οι μυϊκές κράμπες
Η λύσσα στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, από το 2008 θεωρείται σαν μην υφιστάμενη Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit