• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόνοι στους μυς και στα φάρμακα

Πόνοι στους μυς και στα φάρμακα

Πόνοι στους μυς και στα φάρμακα

Στη Βιονευρολογική έχουμε διαπιστώσει ότι αρκετές κατηγορίες φαρμάκων, όπως οπιοειδή , κυτταροστατικά ή και άλλα σκευάσματα μπορεί να προκαλέσουν μυαλγίες, καθώς και μια αυξημένη στάθμη μυϊκών ενζύμων , που δείχνει προϊόν καταβολισμού, δηλαδή αποδομής των μυών στα ούρα. Χαρακτηριστικό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι ανεβαίνει πάρα πολύ το επίπεδο της μυοσφαιρίνης και παρουσιάζεται κλινικά και έκταση μυϊκής νέκρωσης, μεγάλη ή μικρή. Βέβαια, μια κατάχρηση πολλών ουσιών ή οινοπνεύματος επιδεινώνει την εικόνα, αντίθετα η διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής βοηθάει στο να ξεπεραστεί.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το πρόβλημα της ξαφνικής κώφωσης και των καρδιακών παθήσεων με τις καιρικές συνθήκες
Από επιδημιολογικές έρευνες που έχουμε κάνει εδώ στη Βιονευρολογική, έχουμε τακτικά εντοπίσει ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός «ξαφνικής» κώφωσης, μετά από τη μεταβολή του καιρού Περισσότερα...



Το νέο περίγραμμα του αυτισμού
Σε ότι αφορά τον αυτισμό, αυτό που ισχύει πλέον είναι ότι τίποτε δεν είναι σταθερός. Περισσότερα...



Multiple Sclerosis (MS) and Sarkoidosis one entity?
Background: The two illnesses MS and sarkoidosis appear to have several things in common Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit