• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η «λογική» αντίδραση

Η «λογική» αντίδραση

Η «λογική» αντίδραση

Πάντοτε διερωτόμαστε τι είναι η «λογική» αντίδραση. Εξελικτικά σε όλους τους ανθρώπους η «λογική» αντίδραση κατά κάποιον τρόπο αποτελεί την αντίδραση των πολλών▪ δεν πρόκειται μόνο για μια ουσιαστική δημοκρατική συμπεριφορά, αλλά κυρίως για ένα προϊόν εκμάθησης, αφού ο άνθρωπος από πολύ μικρός μαθαίνει ότι η λογική των πολλών και η λογική των «ειδικών», όπου οι «ειδικοί» είναι αυτοί που θεωρούν οι πολλοί σαν τέτοιους, είναι και σωστές.

Έτσι λοιπόν όταν κανείς βρίσκεται σε αυτά τα «μοντέλα» της ειδικής συμπεριφοράς, τότε και αυτός συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτή τη μεγάλη ομάδα των «ειδικών» χωρίς κίνδυνο να εκτεθεί από τους υπόλοιπους. Η «λογική» αντίδραση είναι κάτι που είναι απολύτως αναγκαία για την κοινωνική προσαρμογή και κατευθύνεται από συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου που λέγεται νήσος.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Αισθητικές και κινητικές διαταραχές στις ρευματοπάθειες
Ένα ιδιαίτερο διαγνωστικό στοιχείο, σε ότι αφορά την προσβολή των νεύρων σε ρευματοπάθειες, είναι ότι ανάλογα με την περίπτωση, την κατάσταση, το χρόνο της διάρκειας της προσβολής, επίσης και την ανατομική θέση του νεύρου, είναι διαφορετικό το είδος των συμπτωμάτων που προκαλείται στη μια ή άλλη περίπτωση Περισσότερα...



Άκρα
Σε έναν ασθενή με νευρολογικά προβλήματα δεν ξεχνάμε ποτέ να εξετάσουμε άνω - κάτω άκρα Περισσότερα...



Τα συμπτώματα των σπασμών
Οι σπασμοί παρουσιάζουν διάφορα συμπτώματα, αλλά το κύριο χαρακτηριστικό που έχουν είναι η απότομη σύσφιξη των μυών μετά τη χαλάρωση τους και η «αναπαραγωγή» τους ή όχι Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit