• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Ο ψυχαναγκασμός είναι ένα εξελικτικό φαινόμενο

Ο ψυχαναγκασμός είναι ένα εξελικτικό φαινόμενο

Ο ψυχαναγκασμός είναι ένα εξελικτικό φαινόμενο

Στη Βιονευρολογική, εξετάζοντας τους δικούς μας ασθενείς, διαπιστώνουμε κάθε μέρα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάποιος ασθενής που να μη βασανίζεται, έστω και λίγο, από ψυχαναγκασμούς ή ιδεοψυχαναγκασμούς .

Βέβαια, αυτό είναι αναμενόμενο, γιατί ο ψυχαναγκασμός περιέχει μέσα του και ένα «κομμάτι» επιβίωσης  για παράδειγμα: αν δεν φας θα πεθάνεις, άρα τρως με το ζόρι, όμως η ανοχή του ψυχαναγκασμού είναι και θέμα έντασης.

Ακριβώς η ένταση των ψυχαναγκασμών είναι αυτό που στις μέρες μας έχει εκτροχιαστεί.

Το αφάνταστο, σε πίεση, κοινωνικό στρες των ημερών δημιουργεί μια έκρηξη ψυχαναγκασμών, που «καπελώνει» τη ζωή και τις πράξεις μας.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Έντονη συχνοουρία έως ακράτεια και διαταραχή της οσμής
Το πρώτο από τα δυο συμπτώματα το αντιλαμβάνονται οι ασθενείς και το περιβάλλον αναμενόμενα γρήγορα και καταφεύγουν για αυτό στο γιατρό Περισσότερα...



Γιατί ο ορισμός της συνείδησης είναι δύσκολος;
Η συνείδηση δεν είναι μια έννοια, αλλά σύνολο εννοιών. Ένας επιτυχημένος ορισμός της είναι αναγκαίο να περιλαμβάνει όλα τα σύνολα της συνείδησης, ώστε να γίνει κατανοητός Περισσότερα...



Ψυχώσεις και ο ρόλος του NMDA-υποδοχέα στον εγκέφαλο
Ο NMDA-υποδοχέας στον εγκέφαλο είναι ένας υποδοχέας ιόντων τα οποία έχουν σαν δράση με τη βοήθεια συγκεκριμένων πρωτεϊνών να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για τη μεταβίβαση σήματος εντός των εγκεφαλικών κυττάρων. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 4/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit