• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Υπνική παράλυση

Υπνική παράλυση

Νευρολογία-Ψυχιατρική-Ύπνος

Χαρακτηριστική παράλυση μετά τον ύπνο, γνωστή ως και υπνική παράλυση, είναι αυτή που εμφανίζεται κατά το στάδιο REM· δε λειτουργεί καλά ο μηχανισμός μεταξύ ύπνου και κινητικότητας του ατόμου. Έτσι ενώ το άτομο είναι ξύπνιο όπως δείχνει και το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, είναι αδύναμο να αντιδράσει, να κινηθεί, να μιλήσει ή ακόμη και να αναπνεύσει. Μιλάμε έτσι για μια υπνική παράλυση η οποία χαρακτηρίζει εκείνα τα άτομα που έχουν κληρονομικότητα ή υποφέρουν από αϋπνίες. Η υπνική παράλυση εμφανίζεται σε ποσοστό 15-40% του πληθυσμού και την βιώνουν μια με δύο φορές στη ζωή τους.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το «περιπλεγμένο» σύνδρομο του Rett
To «περιπλεγμένο» σύνδρομο του Rett, το οποίο βέβαια είναι και αυτό που συνήθως απαντούν οι κλινικά εργαζόμενοι νευρολόγοι, είναι αυτό που συνδυάζει μια ποικιλία ψυχαναγκαστικών συμπτωμάτων με ανάλογες μηχανικές κινήσεις και διάφορα κινητικά τικ Περισσότερα...



Τα biofeedback στην θεραπεία της επιληψίας
Η επιληψία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της σύγχρονης Ιατρικής. Μέχρι την τελευταία πενταετία υπήρχε μια έντονη προσπάθεια εύρεσης νέων θεραπευτικών λύσεων , κυρίως στο φαρμακευτικό τομέα Περισσότερα...



Η έρευνα του ύπνου στις παιδικές επιληπτικές κρίσεις
Όταν πραγματικά θέλουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα στις επιληπτικές κρίσεις κατά την παιδική ηλικία, σε οποιαδήποτε και αν είναι ο μικρός ασθενής, τότε η πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή, συμπεριλαμβανομένου και της καταγραφής του ύπνου, είναι απολύτως απαραίτητη Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 1o

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit