• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουμε στη Βιονευρολογική τακτικά, και ιδίως με τους μη ενημερωμένους επαρκώς ασθενείς, είναι η άτακτη λήψη φαρμάκων ή η αντίληψη ότι τα φάρμακα κάνουν κακό, ανάλογα από τις γενικές πληροφορίες από τον τύπο ή από γνωστούς. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να ξεκαθαριστεί με το γιατρό ˙ βέβαια αυτό θα το επιδιώξει ο ίδιος, αλλά και αν με την ένταση της συζήτησης δε συμπεριληφθεί άμεσα στο διάλογο, πρέπει ο ίδιος ο ασθενής να φέρει μπροστά όλες τις αμφιβολίες, σε ότι αφορά το θέμα της λήψης φαρμάκων. Εάν υπάρχουν αυτές, πρέπει ή να ακολουθηθεί η συνεργασία κατόπιν συμφωνίας με το γιατρό , σε ότι αφορά τη λήψη της αγωγής ή να διακοπεί αυτή. Το γράφουμε αυτό τόσο κάθετα, διότι χωρίς αυτή την προϋπόθεση δε γίνεται περαιτέρω συνεργασία με ουσιαστικό αποτέλεσμα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οι δίαυλοι του καλίου και η σκλήρυνση κατά πλάκας
Στη Βιονευρολογική πάντοτε υπήρχε η υπόνοια, σε πολλούς ασθενείς που εξετάζουμε διεξοδικά όλα αυτά τα χρόνια της εργασίας και απασχόλησης μας με την κατάσταση και με το «follow-up» της ασθένειας της σκλήρυνσης κατά πλάκας, ότι υπάρχει μια διαυλοπάθεια Περισσότερα...



Εξάρτηση και «άρρωστος» εγκέφαλος
Περίπου το ενενήντα τοις εκατό του Ελληνικού πληθυσμού είναι εξαρτώμενο από κάτι παθολογικό Περισσότερα...



Η προστασία του ατόμου από τον εγκέφαλο
Ο εγκέφαλος προστατεύει το άτομο σε κάθε έκφραση της καθημερινότητας προκειμένου να μη συναντάει δυσκολίες. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 3ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit