• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πως μπορούμε να αντέξουμε τη θλίψη και το αναπόφευκτο;

Πως μπορούμε να αντέξουμε τη θλίψη και το αναπόφευκτο;

Πως μπορούμε να αντέξουμε τη θλίψη και το αναπόφευκτο;

Στη Βιονευρολογική, παρατηρώντας τους ασθενείς και αυτούς που αναζητάνε βοήθεια σε εμάς, έχουμε δει ότι δεν πρέπει να είναι κανείς φιλόσοφος ή στωικός, προκειμένου να έχει την κατάρτιση για το τί μπορεί να αντιμετωπίσει.

Επειδή οι απώλειες ανήκουν στην καθημερινότητα είναι ο κάθε άνθρωπος προετοιμασμένος με διάφορους τρόπους, κρίσιμες φάσεις της ζωής του, να τις ξεπεράσει και να τις αποκαταστήσει.

Εδώ στη Βιονευρολογική, σε ασθενείς που ζουν με μια σειρά από τέτοιες απώλειες, προσπαθούμε, κάνοντας πιο «κατανοητή» για αυτούς την πραγματικότητα, να τους προετοιμάσουμε από «θυμωμένες» αντιδράσεις απέναντι στο μέλλον και αποφυγή να καταστρέψουν την ίδια τους τη ζωή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Επιληπτικές κρίσεις μετά τη νάρκωση ( χειρουργείο ισχίου)
Τα τελευταία χρόνια γίνονται διεξοδικές έρευνες και παρατηρήσεις με ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές σε γηραιούς ασθενείς που έχουν υποστεί νάρκωση, λόγω χειρουργικής επέμβασης στο ισχίο. Περισσότερα...



Διακρανιακός μαγνητικός ερεθισμός και τζόγος
Μια από τις μεγάλες θεραπευτικές ικανότητες του διακρανιακού μαγνητικού ερεθισμού είναι και η απελευθέρωση, «εξαρτημένων» από τον τζόγο , ασθενών Περισσότερα...



«Ασυνείδητη επιρροή» του εγκεφάλου στη ζωή μας
Ο εγκέφαλος έχει ορισμένα τμήματα τα οποία ανάλογα με τη λειτουργία τους κατευθύνουν τη ζωή μας χωρίς οι ίδιοι να το αντιλαμβανόμαστε. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 1/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit