Πρεπει να μπαινει στη θλιψη ενα τελος; - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΘΛΙΨΗ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ;
  • Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πρέπει να μπαίνει στη θλίψη ένα τέλος;

Πρέπει να μπαίνει στη θλίψη ένα τέλος;

Πρέπει να μπαίνει στη θλίψη ένα τέλος;

Ασφαλώς ναι. Η θλίψη είναι οπωσδήποτε ένα σοκ. Ή γιατί έχασες κάτι, ή γιατί δεν έγινε κάτι που επιθυμούσες ή γιατί υπάρχει μια σύγκρουση που δεν μπορείς να αποφύγεις κ.τ.λ. Γνωρίζουμε στη Βιονευρολογική ότι η θλίψη, όπως όλα τα συναισθήματα, έχει ένα δικό της μέτρο και μια δυναμική . Αυτή η δυναμική από ένα σημείο και ύστερα δηλητηριάζει τη ζωή του ανθρώπου και αλλάζει το χαρακτήρα του. Συνεπώς σε αυτές τις περιπτώσεις τόσο ο πάσχων όσο και ο γιατρός πρέπει να έχουν μια αρμονική συνεργασία στο να ξεπεραστεί το δυνατόν γρηγορότερα η θλίψη αυτή και να δοθεί ένα τέρμα στην κατάθλιψη αυτή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Αρχείο δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο
Δημοσιεύσεις από συνεντεύξεις του διευθυντή της Βιονευρολογικής, Δρ. Δημήτρη Κουντούρη στον Τύπο ή από το ερευνητικό έργο του Κέντρου Διάγνωσης και Αποκατάστασης Νευρολογικών Παθήσεων Περισσότερα...



Η νόσος του Alzheimer και o «αγώνας» με το χρόνο
Όλες οι θεραπευτικές προσπάθειες ανοσοποιητικού χαρακτήρα που γίνονται για τη νόσο τουAlzheimer έδειξαν ότι υπάρχει ένα κοινό και δύσκολο στοιχείο για την αντιμετώπιση της∙ αυτό είναι η ημερολογιακή και βιολογική ηλικία του ασθενούς, σε ότι αφορά τη χορήγηση των δόσεων του φαρμάκου. Περισσότερα...



Γήρας και ιατρική περίθαλψη
Η ιατρική περίθαλψη είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα για όλη την Ευρώπη και ιδιαίτερα για το νότιο κομμάτι της. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 3/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit