• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αστάθεια, ίλιγγος, νυσταγμός από φάρμακα

Αστάθεια, ίλιγγος, νυσταγμός από φάρμακα

Αστάθεια, ίλιγγος, νυσταγμός από φάρμακα

Τακτικά έχουμε δει στη Βιονευρολογική, αυτό το τρίπτυχο συμπτωμάτων μετά από υπερδοσολογία φαρμάκων , προαιρετικά ή ιατρογενή. Π.χ. ένα φάρμακο που μπορεί να δημιουργήσει αυτές τις καταστάσεις είναι η χρόνια χορήγηση κάποιου αντιεπιληπτικού, δηλαδή της φαινυτοΐνης . Σε αυτές τις περιπτώσεις, βέβαια, πρέπει να είναι άμεση η διακοπή και η αντικατάσταση του φαρμάκου με ένα άλλο που δεν θα έχει αυτά τα στοιχεία ως παρενέργειες και ταυτόχρονη χορήγηση θεραπείας, προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε σε αυτές τις περιπτώσεις ότι ο νευρολογικός και νευροφυσιολογικός έλεγχος πρέπει να είναι διεξοδικοί για να αποφευχθούν τυχόν περαιτέρω συνέπειες.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

H θεωρία της «τράπεζας των συναισθημάτων»
Πρόκειται για μια θεωρία, η οποία φαίνεται ότι, από τις τελευταίες παρατηρήσεις και ιδιαίτερα τις εκτεταμένες νευροφυσιολογικές εξετάσεις, έχει κάποια αληθινή βάση Περισσότερα...



Τραυματισμοί στον εγκέφαλο και ρυθμός
Ο τραυματισμένος εγκέφαλος παρουσιάζει δυσλειτουργία σε ότι αφορά τη διαμόρφωση του ρυθμού της μελωδίας και της μουσικής. Περισσότερα...



To B-αμυλοειδές και η νόσος του Alzheimer
To B-αμυλοειδές αποτελεί τη βασική ουσία, την «παθολογική» πρωτεΐνη Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 2/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

[widgetkit id="7" name="Home Grid Footer"]

New In-feed Ad

[widgetkit id="26" name="Home Twitter"]

Matched content unit