• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Computer Tomographie und Blinkreflexe bei Hirnstamprozessen

Computer Tomographie und Blinkreflexe bei Hirnstamprozessen

Computer Tomographie und Blinkreflexe bei Hirnstamprozessen

Kountouris D., Blumm R., Greulich W. Bochum

Bei 12 Patienten, die mit der Verdachtsdiagnose einer Hirnstammaffection stationar aufgenommen wurden, erfolgte eine cranielle Computer tomographie des Schadels und eine Blinkreflexuntersuchung.

Bei 8 Patienten konnten die Blinkreflexuntersuchungen uber das anatomische korrelat hinausgehende zusatzliche informationen uber die functionellen Ausfalle in hirnstammbereih liefern.

Bei 2 Patienten der eine mit einem Pinealom der andere mit einem Wallenberg Syndrom, war es nach neurophysiologischen Ergebnissen durch die nachgewiesen Veranderungen in der sagittalen Computer Tomographie moglich genaue Ausmasse des Prozesses festzustellen.

Abstract published in abstract book of the congress of “Deutscher Rontgen Kongress Berlin“.

Paper presented at the “Deutscher Rontgen Kongress Berlin“ Berlin, germany, May 20-22, 1982


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τα πρωτεύοντα αρνητικά συναισθήματα
Τα πρωτεύοντα αρνητικά συναισθήματα είναι αυτά του θυμού, της επιθετικότητας, του φόβου, του ασίγαστου πάθους, και η αυταπάτη με την αδαημοσύνη Περισσότερα...





Ο ρόλος του χρόνου, στην απώλεια, το πένθος και τη θλίψη
Οποιοσδήποτε κλινικός γιατρός που έρχεται αντιμέτωπος με πένθος, θλίψη και απώλεια καταλαβαίνει αμέσως ότι χρειάζεται για τον πάσχοντα, σε πρώτη διάσταση, την εκτίμηση του χρόνου συμπαράστασης Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 9/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit