Εξαρτησιογόνα και νευρολογικά συμπτώματα

Στην Βιονευρολογική, έχουμε πολύ τακτικά και ιδιαίτερα σε νέους το πρόβλημα των επιπλοκών σε εξαρτησιογόνα. Τα κύρια εξαρτησιογόνα καταδυναστεύουν τους νέους ασθενείς και τους οδηγούν σε νευρολογικά και ψυχιατρικά συμπτώματα. Κατά πρώτο λόγο, το κυρίως πρόβλημα είναι η εξάρτηση και τα επακόλουθα της, ακολουθούν οι συγχυτικές διαταραχές, η απώλεια μνήμης, οι διαταραχές της ομοιόστασης, επιληπτικές κρίσεις κ.τ.λ. . Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι άμεση ανάγκη να πεισθούν οι πάσχοντες για μια εκτεταμένη διαγνωστική και θεραπευτική διαδικασία. Ειδάλλως, το πρόβλημα εξελίσσεται σε χρόνια κατάσταση και μικραίνουν οι πιθανότητες αποκατάστασης.

Ανοσορυθμιστική θεραπεία για τη σκλήρυνση κατά πλάκας
Νέα φάρμακα δοκιμασμένα από το χώρο των μεταμοσχεύσεων, συνήθως ανταγωνιστές ή αναστολείς κάποιων ουσιών, όπως η φινγκολιμόδη, δοκιμάζονται εδώ και καιρό για τη θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας Περισσότερα...

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011