• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Το πρόβλημα της χρήσης της έκστασης στα νέα άτομα

Το πρόβλημα της χρήσης της έκστασης στα νέα άτομα

Το πρόβλημα της χρήσης της έκστασης στα νέα άτομα

Η έκσταση, όπως έχουμε δει στην Βιονευρολογική, είναι ένα από τα «φαβορί» εξαρτησιογόνα χάπια της νεολαίας. Ειδικά η έκσταση έχει μεγάλη επικινδυνότητα, διότι στις περισσότερες περιπτώσεις πέρα από την εξάρτηση έχει το κακό προνόμιο να αφήνει μόνιμες βλάβες στον εγκέφαλο που διαρκούν για πάρα πολύ χρόνο. Οι βλάβες αυτές που εντοπίζονται με ηλεκτροεγκεφαλογραφικές εξετάσεις έχουν σχεδόν μόνιμο χαρακτήρα και εξελίσσονται με συνεχόμενη νευρολογική συμπτωματολογία. Αυτό δείχνει την ανάγκη εντόπισης τους και την άμεση διαδικασία θεραπευτικής αγωγής.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Στρεπτόκοκκος και ανοσολογική αντίδραση στις υπερκινησίες
Εκείνο που δείχνει η πείρα μας στη Βιονευρολογική είναι ότι στην ουσία έχουμε μια εξέλιξη των υπερκινησιών σαν σύνδρομο, όταν μέσα στον οργανισμό παραμένουν ενεργοί στρεπτόκοκκοι Περισσότερα...



Η έρευνα του ύπνου στις παιδικές επιληπτικές κρίσεις
Όταν πραγματικά θέλουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα στις επιληπτικές κρίσεις κατά την παιδική ηλικία, σε οποιαδήποτε και αν είναι ο μικρός ασθενής, τότε η πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή, συμπεριλαμβανομένου και της καταγραφής του ύπνου, είναι απολύτως απαραίτητη Περισσότερα...



Νευρολογικά αυτοάνοσα νοσήματα και θρομβοπενία
Πάρα πολλές φορές στα νευρολογικά αυτοάνοσα νοσήματα, όπως είναι π.χ. η σκλήρυνση κατά πλάκας, η θρομβοπενική πορφύρα, έχουμε τη συνοδό εμφάνιση μιας μεγάλης θρομβοπενίας. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 2/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit