Πάρκινσον, επιληψία και ύπνος

Νευρολογία-ψυχιατρική-αρχικά συμπτώματα πάρκινσον

Σε προχωρημένες ηλικίες τακτικά το πάρκινσον, η επιληψία και ο ύπνος συναντώνται στη συμπτωματολογία και επηρεάζεται πάρα πολύ το ένα με το άλλο. Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις αρχόμενου πάρκινσον, οι διαταραχές του ύπνου σε συνδυασμό με την κατάθλιψη είναι κάτι πολύ τακτικό. Πολύ συχνά μάλιστα επηρεάζει καταρχήν ο ύπνος την κατάθλιψη μέχρι να φανούν τα πρώτα συμπτώματα πάρκινσον, όπου βέβαια και με ανάλογες εξετάσεις, όπως το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, πιστοποιείται συνήθως και η ύπαρξη κάποιων επιληπτικών κρίσεων. Συνεπώς ο γιατρός που κουράρει τέτοιους ασθενείς πρέπει να έχει υπόψη του αυτόν το συνδυασμό προκειμένου να δράσει πολυπαραγοντικά και πολυδιάστατα, έτσι ώστε να προλάβει τη δυσάρεστη εξέλιξη. Εάν καταφέρει έγκαιρα και αντιμετωπίσει την κατάσταση, τότε έχουμε ευχάριστες θεραπευτικές εκπλήξεις.

Ο δείκτης «θνησιμότητας ενός χρόνου»
Ο δείκτης «θνησιμότητας ενός χρόνου» χρησιμοποιείται κυρίως για τις νευρολογικές περιπτώσεις που καταλήγουν σε μονάδες εντατικής θεραπείας. Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο