• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Τι είναι η «μορφολογική» θεωρία;

Τι είναι  η «μορφολογική» θεωρία;

Διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς

Η «μορφολογική» θεωρία προέκυψε στις αρχές του 19ου αιώνα σαν ένα εργαλείο ψυχοθεραπείας, αλλά ασχολείται και με ένα πολύ ουσιαστικό και πρακτικό αντικείμενο. Ουσιαστικά, η θεωρία αυτή αποτελεί μια ψυχαναλυτική μέθοδος που βασίζεται στην έρευνα της λειτουργίας ή δυσλειτουργίας της νήσου του εγκεφάλου και στις συμπεριφοριακές διαταραχές που προκαλεί αυτή. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ανάλυση και μελέτη σε ότι αφορά την αντίληψη, συσχέτιση, μάθηση και τη σκέψη ατόμου ή ομάδας. Επειδή κάθε άτομο έχει μια συγκεκριμένη δυνατότητα τόσο να αναγνωρίζει όσο και να καταλαβαίνει τα αισθήματα ενός άλλου ατόμου, είναι δυνατή η επικοινωνία μεταξύ των ατόμων και η συνεργασία τους. Όταν λοιπόν αυτή η συνεργασία διαταραχτεί, τότε υπάρχουν διάφορα προβλήματα τα οποία η «μορφολογική» θεωρία επεξεργάζεται και κατά κάποιον τρόπο προσπαθεί να θεραπεύσει.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο βελονοφαρυγγικός μυς, η κίνηση και η γεύση
Στη Βιονευρολογική έχουμε παρατηρήσει αρκετές φορές κάτι που είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό: τις διαταραχές του βελονοφαρυγγικού μυός Περισσότερα...



Αταξία και Ρόμπεργκ
Μια από τις πιο ουσιώδης νευρολογικές και βασικές εξετάσεις είναι η δοκιμασία του Ρόμπεργκ. Περισσότερα...



Ο ίλιγγος και η «αναγκαστική» προσωπικότητα
Στη Βιονευρολογική παρατηρήσαμε πάρα πολλές φορές ότι περισσότεροι ασθενείς που έρχονται με το σύμπτωμα του ιλίγγου και κατά κύριο λόγο βασανίζονται από αυτό, έχουν και μια ιδιαίτερη προσωπικότητα πάνω από το 60% των περιπτώσεων Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit