• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Οι επιληπτικές κρίσεις σαν διαγνωστικό κομμάτι απασχολούν πάντα το γιατρό και ιδιαίτερα όταν έχει να κάνει με παιδιά και νεαρά άτομα. Εκείνο που πολλές φορές φέρνει μια «διχογνωμία» στη στάση του και το έχουμε διαπιστώσει και εδώ στη Βιονευρολογική, είναι το πότε αρχίζει τη φαρμακευτική αγωγή. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση, το πιο καλό από όλα είναι να αναζητηθεί πάντα ο ειδικός και ιδιαίτερα εκείνος που έχει πείρα σε αυτά τα πράγματα και να αναλύσει και να όλο το ιστορικό, ώστε να πάρει άμεση θέση σε ότι αφορά την περαιτέρω βοήθεια για το παιδί. Εκείνο που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνει, είναι να μείνει ο ασθενής, συγκεκριμένα το παιδί, χωρίς φαρμακευτική υποστήριξη, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρίσεων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

H «χτυπημένη» άμυνα του οργανισμού
Ένα από τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει σε καθημερινή βάση ένα νευρολογικό εργαστήριο, όπως έχουμε δει και εδώ στη Βιονευρολογική, είναι η λεγόμενη «πτώση της άμυνας του οργανισμού» Περισσότερα...



Διαταραχές του βιορυθμού και ντελίριο
Έχουμε μάθει από την ιατρική καθημερινότητα ότι το ντελίριο με την έκφραση μιας ακραίας ηχητικής κατάστασης είναι, κατά κύριο λόγο, έκφραση ενός οργανικού ψυχοσυνδρόμου Περισσότερα...



Οφθαλμός – πόνοι – φλεγμονές
Ο οφθαλμός είναι μία πολύ ευαίσθητη περιοχή και όταν προσβάλλεται από μικρόβια ή ιούς τότε οι κίνδυνοι μεγαλύτερης βλάβης είναι αρκετά συχνοί. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 2o

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit