• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Προσοχή στις μυθοπλασίες

Προσοχή στις μυθοπλασίες

Προσοχή στις μυθοπλασίες

Στους γηραιότερους ασθενείς και ιδιαίτερα αυτούς που ήδη δείχνουν τα πρώτα σημάδια ότι έχουν απώλειες μνήμης, εμείς εδώ στη Βιονευρολογική προσέχουμε ιδιαίτερα το γεγονός, αν εμφανίζουν μυθοπλασίες.

Βέβαια, αυτό πέρα από την προσωπική εξέταση του ασθενούς, μπορεί κανείς να το βρει και μέσω του ιστορικού από τους συγγενείς και φίλους. Εάν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε είναι μια πρώτη κλινική ένδειξη ότι κάποια διαταραχή, μέσα στην οποία εμπεριέχεται και η δυσλειτουργία της μνήμης, έχει ήδη αρχίσει στον ασθενή.

Το θέμα των μυθοπλασιών πρέπει πάντοτε να ερευνάται εντατικά από τους ειδικούς σε κάθε ασθενή, διότι κυρίως αποτελεί την αρχή πολλών εγκεφαλικών συνδρόμων και κυριότερα σε ότι αφορά διαταραχές μνήμης ή ασθένειες σχετικά με αυτό.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Πλαστικότητα εγκεφάλου και ψυχοβιολογικές μεταβολές
Με τη σειρά των νέων εξετάσεων και κυρίως νευροφυσιολογικών πολύωρων καταγραφών του εγκεφάλου, εδώ στη Βιονευρολογική, διαπιστώνουμε κάθε μέρα ότι η πλαστικότητα του εγκεφάλου είναι κυριολεκτικά ατελείωτη Περισσότερα...



Πάρεση του προσωπικού νεύρου και μυοπάθεια
Mυοπάθειες είναι γεγονός ότι συναντάμε σπάνια και ακόμα πιο σπάνια μυοπάθειες στους μυς του προσώπου Περισσότερα...



Σκλήρυνση κατά πλάκας στην Πάτρα και η ατομική θεραπεία
Ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου Πατρών προέβει σε μία ανακοίνωση για μία ιδιαίτερα ανησυχητική αύξηση των περιστατικών σκλήρυνσης κατά πλάκας στην Πάτρα και ιδιαίτερα εντός του νοσοκομείου σε εργαζόμενους. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit