• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις στη νόσο Alzheimer

Νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις στη νόσο Alzheimer

Νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις στη νόσο Alzheimer

H νόσος του Alzheimer εξελίσσεται αργά μα σταθερά σε μια μάστιγα της ανθρωπότητας. Εκατομμύρια νέοι ασθενείς προστίθενται κάθε μήνα στη μεγάλη λίστα των πασχόντων από τη νόσο του Alzheimer.

Το πλέον επώδυνο είναι ότι σε αυτήν τη νόσο που χαρακτηρίζεται από μια καταστροφή των νευρώνων και μείωση των νευρικών ερεθισμάτων στον εγκέφαλο δεν υπάρχει ακόμη λύση.

Έτσι λοιπόν έχουμε μια συνεχή πτώση των γνωστικών λειτουργιών και μια ατελείωτη «προσγείωση» των ασθενών στη λήθη, σε ότι αφορά αυτήν τη νόσο.

Καινούργιες θεραπευτικές προσεγγίσεις αναμενόμενα γίνονται συνεχώς με κύρια προσπάθεια να βρεθούν εκείνοι οι «μηχανισμοί» που θα προστατεύσουν τους νευρώνες και κυρίως τους εναπομείναντες υγιείς από αυτήν την καταστροφή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τα «προειδοποιητικά» σημεία ή στοιχεία των σπασμών
Πάντοτε υπάρχουν κάποια πρόδρομα στοιχεία που για τον έμπειρο γιατρό ή νοσηλευτή, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική, είναι εμφανή πριν εμφανιστούν, σε μεγάλη, μικρή ή μέτρια συχνότητα και ένταση, σπασμοί Περισσότερα...



Οι ιοί και περίεργες νευρολογικές αρρώστιες
Υπάρχουν κάποιες νευρολογικές αρρώστιες με «περίεργη» συμπτωματολογία που βασανίζουν ασθενείς και γιατρούς για πολλά χρόνια Περισσότερα...



Θεραπευτικό πρόγραμμα επιθετικής συμπεριφοράς
Σε νέους ανθρώπους η επιθετική συμπεριφορά φθάνει σε όρια τέτοια τα οποία πολύ τακτικά χρειάζονται θεραπευτική αγωγή Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Terra Incognita - Kontra Channel - Δογμα ΣΟΚ

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit