• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε φοβόμαστε τους πολλαπλούς θρόμβους;

Πότε φοβόμαστε τους πολλαπλούς θρόμβους;

Πρωτεΐνες, λίπη και εγκεφαλικά

Τα τελευταία χρόνια σε μερικά άτομα η κλινική εμφάνιση των θρόμβων είναι έντονη. Μετά από μια λοίμωξη ή λήψη κάποιων φαρμάκων ή κυρίως εμφάνιση μιας αλλεργικής κατάστασης σ’ αυτά τα άτομα εμφανίζονται έντονα θρόμβοι και πολλές φορές αυτοί οι θρόμβοι μπορούν να «καταστρέψουν» ολόκληρα όργανα, όπως τα νεφρά, την καρδιά κ.τ.λ.∙ πρόκειται για το λεγόμενο αντιφωσφολιπιδικό σύνδρομο δευτερογενής μορφής, το οποίο προκύπτει σε αυτές τις παθολογικές καταστάσεις. Έτσι λοιπόν γενικά τα άτομα ή οι γνωστοί από το περιβάλλον τους που έχουν την τάση ή προδιάθεση ακόμη και κληρονομική για θρομβώσεις, πρέπει πάντα να ελέγχονται προληπτικά σ’ αυτήν την κατεύθυνση.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Κροταφική επιληψία και επιθετικότητα
Η επιληψία έχει πάρα πολλές μορφές που είναι από τελείως ανώδυνες μέχρι και άκρως επικίνδυνες. Περισσότερα...



Πως αντιμετωπίζονται τα θηλώματα ουροδόχου κύστης;
Τα θηλώματα ουροδόχου κύστης για τους νευρολόγους, όπως προαναφέρουμε, είναι ιδιαίτερα τακτικά στη σκλήρυνση κατά πλάκας ή σε περιπτώσεις διαταραχών του νωτιαίου μυελού με διαταραχές της ούρησης Περισσότερα...



Καταστρέφει η ημικρανία τη μνήμη;
Από την πείρα μας στη Βιονευρολογικη, έχοντας εξετάσει εκατοντάδες ανθρώπους με κάθε μορφή και είδους ημικρανίας, έχουμε παρατηρήσει, στη συγκεντρωτική έρευνα που κάνουμε τουλάχιστον εδώ στο δικό μας εργαστήριο, ότι οι συχνές ημικρανίες αποτελούν ένα μεγάλο κίνδυνο για τη φυσιολογική λειτουργία της μνήμης Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit