• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Εγκέφαλος και κίνδυνος επιληψίας

Εγκέφαλος και κίνδυνος επιληψίας

Eπιληψία

Το ρίσκο για μία επιληπτική κρίση ή «αντίδραση» υπάρχει θεωρητικά σε κάθε εγκέφαλο. Ένας στους έξι ανθρώπους κατά τη διάρκεια της ζωής τους εμφανίζει μία επιληπτική κρίση που γίνεται αντιληπτή από το περιβάλλον. Καταστάσεις όπως η ένταση, οι λοιμώξεις, τα τραύματα και το στρες μπορούν να  προκαλέσουν την εμφάνιση μίας κρίσης επιληψίας˙συγκεκριμένα  υπάρχει προδιάθεση επιληπτικών κρίσεων. Η γνώση των καταστάσεων οδηγεί στην εντύπωση ότι μπορούμε να έχουμε μία «επιληπτική αντίδραση» για τον κάθε εγκέφαλο όταν βρίσκεται σε καταστάσεις πίεσης. Η σωστή αντιμετώπιση αποτελεί το «κλειδί» της νόσου.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το πρόβλημα της ανοσολογικής αντίδρασης
Ένα από τα μεγάλα κλινικά προβλήματα που δημιουργούνται στα αυτοάνοσα νοσήματα είναι μια διαταραχή ή λειτουργία που εξελίσσεται σε διαταραχή, μια άσχημη ανοσολογική αντίδραση του συστήματος αμύνης του οργανισμού Περισσότερα...



Επηρεάζεται το αυτόνομο νευρικό σύστημα από επιληπτικά σύνδρομα;
Είναι απόλυτα λογικό σαν τμήμα του νευρικού συστήματος και το αυτόνομο νευρικό να επηρεάζεται από κάθε είδους επιληπτική αντίδραση Περισσότερα...



«Παράξενες» επαναλήψεις και συμπεριφορές
Σε όλη την έρευνα που γίνεται τα τελευταία χρόνια για τα ιδιοψυχαναγκαστικά τικ ή τις περίεργες συμπεριφορές ανήκουν και μερικές χαρακτηριστικές κινήσεις και συμπεριφορές, π.χ. ένα «μέτρημα» για οποιαδήποτε πράξη ή ενέργεια ή κατάσταση που κάνει ο ασθενής στο κεφάλι του, χωρίς να το εκδηλώνει ή αρκετές φορές και φωναχτά. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 2/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit