Εγκεφαλοπάθεια Hashimoto, κινητικός νευρώνας και χρόνος εμφάνισης

Hashimoto και νόσος του κινητικού νευρώνα

Μελετώντας τα περιστατικά που έχουμε παρουσία συμπτωμάτων τόσο από τη νόσο του Hashimoto αλλά και από τον κινητικό νευρώνα, βλέπουμε ένα τεράστιο ρόλο που παίζει και η χρονική στιγμή της εμφάνισης των νοσημάτων. Οι κλινικές διεργασίες και οι παθολογικές εξελίξεις σίγουρα προηγούνται της κλινικής εμφάνισης των συμπτωμάτων ή ακόμη πολύ περισσότερο των «παραπόνων» του ασθενούς. Δηλαδή, έχουμε αυτή τη διεργασία να βρίσκεται σε εξέλιξη, ίσως και χρόνια πριν, σε ότι αφορά την εμφάνιση της. Έτσι λοιπόν είναι σαφές ότι σε περιπτώσεις που υπάρχει έστω η υπόνοια ακόμη και κληρονομικής προδιάθεσης της νόσου Hashimoto πρέπει να γίνεται ένας εκτενής έλεγχος προς την κατεύθυνση αυτή, κυρίως με νευρογραφικά μέσα.

Εγκεφαλικά και πολυκυτταραιμία
Το ότι το αίμα αποτελεί ένα βασικό παράγοντα στο «παιχνίδι» του εγκεφαλικού επεισοδίου είναι γνωστό Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο

[widgetkit id="7" name="Home Grid Footer"]