Η εμφάνιση ανοϊκών καταστάσεων στις περιπτώσεις του Parkinson

Νευρολογία-Ψυχιατρική-Αρχικά-συμπτώματα-πάρκινσον

Οι ανοϊκές καταστάσεις και κυρίως η μείωση των νοητικών λειτουργιών, κυρίως της μνήμης, της αντίληψης και της συνδυαστικής ικανότητας, με ταυτόχρονη απώλεια της πρώτης σ’ ένα πρώτο στάδιο με εξελικτική όμως βαρύτητα είναι χαρακτηριστικές στη νόσο του parkinson. Σε γενικές γραμμές αυτές οι καταστάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται από το θεράποντα ιατρό σαν ενιαία κλινική εικόνα με τα συμπτώματα του Parkinson και πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνεται μέριμνα από την αρχή της θεραπείας γι’ αυτό το γεγονός. Δεδομένο είναι ότι σ’ αυτές τις περιπτώσεις παρατηρείται σχεδόν πάντα συνύπαρξη συμπτωματολογίας ανοϊκών καταστάσεων και παρκινσονικών διαταραχών.

Ασυνέργεια κινήσεων και το φαινόμενο της αναπήδησης
Αφορά μια παρεγκεφαλική διαταραχή, που δείχνει σε όλο το εύρος την παθογένεια μιας παρεγκεφαλιδικής πάθησης (φωτογραφία). Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 3ο