• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πρέπει να φοβόμαστε το εγκεφαλικό;

Πρέπει να φοβόμαστε το εγκεφαλικό;

Πρέπει να φοβόμαστε το εγκεφαλικό;

Αναμφισβήτητα ναι. Η πείρα μας στη Βιονευρολογική έχει δείξει πως ακόμη και στις πολύ νεαρές ηλικίες, π.χ. αμέσως μετά τα τριάντα, ένας τέτοιος κίνδυνος είναι υπαρκτός.

Κληρονομικοί παράγοντες, όπως π.χ. σάκχαρο, χοληστερίνη, έντονη κατάχρηση ουσιών πολλαπλασιάζουν τον κίνδυνο αυτό.

Και επειδή σήμερα δεν υπάρχει κανείς στη μεταμοντέρνα κοινωνία μας χωρίς τέτοιους κινδύνους, είναι για τον καθένα η «έγνοια» ενός τέτοιου εγκεφαλικού περιστατικού απαραίτητη.

Ο λόγος είναι ότι μικρά ή σοβαρά προβλήματα σε ένα εγκεφαλικό μπορεί να οδηγήσουν σε «κατάρρευση» της ποιότητα ζωής.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οπτικές παραισθήσεις και επιληπτικές κρίσεις
Πολλές φορές επιληπτικές κρίσεις, κυρίως ύστερα από κόπωση ή κάποιες καταχρήσεις είναι δυνατόν σε ορισμένα άτομα να «βιωθούν» σαν οπτικές παραισθήσεις με τη μορφή προσώπων ή πραγμάτων στη θέση άλλων εικόνων Περισσότερα...



Ανοσορυθμιστική θεραπεία για τη σκλήρυνση κατά πλάκας
Νέα φάρμακα δοκιμασμένα από το χώρο των μεταμοσχεύσεων, συνήθως ανταγωνιστές ή αναστολείς κάποιων ουσιών, όπως η φινγκολιμόδη, δοκιμάζονται εδώ και καιρό για τη θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας Περισσότερα...



Γιατί οι ασθενείς με χρόνια αποχή ξαναπέφτουν στα ναρκωτικά
Το κέντρο εθισμού όπως έχουν δείξει πολλές έρευνες και όπως έχει πιστοποιηθεί και από τη δική μας εμπειρία στην Βιονευρολογική, βρίσκεται σε ένα νευρωνικό τόξο του οποίου ελέγχεται και «κυριαρχείται» από τη νήσο του Ράϊλ. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 2ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit