• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Σήμερα πλέον αποτελεί «ιατρικό καθήκον» και μάλιστα κυρίως σε ασθενείς παιδιά, η εκτέλεση πολύωρων ηλεκτροεγκεφαλογραφικών καταγραφών και υπολογιστικής μαγνητικής τομογραφίας σαν προϋπόθεση για διάγνωση και θεραπευτική αγωγή . Βέβαια, σε περιόδους κρίσης αυτό μπορεί να ακούγεται προκλητικό και πολλοί γιατροί να «φείδονται», αποφεύγοντας αυτές τις «ακριβές» διαγνωστικές μεθόδους. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, τα κόστη και οι καταστροφές μιας τέτοιας αδιάγνωστης, άρα και μη θεραπευτικά υποστηριγμένης περίπτωσης, είναι απείρως πολλαπλάσια του κόστους αυτών των εξετάσεων. Εάν κάποιος θέλει τελεσίδικες και φθηνές λύσεις πρέπει οπωσδήποτε να ξεκινάει το δυνατόν γρηγορότερα από αυτές, ώστε να έχει τη σωστή θεραπεία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το θέμα των «καρωτίδων» στα εγκεφαλικά έμφρακτα
Το αγγειακό δέντρο του εγκέφαλου αρχίζει κυρίως με τις καρωτίδες, έσω και έξω καρωτίδες, οι οποίες δίνουν αίμα περίπου στο 70% του εγκεφαλικού ιστού Περισσότερα...



Τι είναι η ψευδαίσθηση;
Πάντοτε η παραίσθηση και η ψευδαίσθηση αποτελούσαν για το νευρολόγο- ψυχίατρο ένα ερωτηματικό, σε ότι αφορά την τοποθέτηση διαφόρων διαγνώσεων Περισσότερα...



Άφθες
Τους καλοκαιρινούς και γενικά θερμούς μήνες, ιδιαίτερα με την ιδιομορφία των μεσογειακών φαγητών και τα άφθονα μπαχαρικά, τα οποία προστίθονται στα διάφορα γεύματα, είναι συνηθισμένο να παρουσιάζονται σε πολύ κόσμο οι άφθες Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 9/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit