• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Τα μηνιγγιώματα του αυχένα και πόσο επικίνδυνα είναι

Τα μηνιγγιώματα του αυχένα και πόσο επικίνδυνα είναι

Τα μηνιγγιώματα του αυχένα και πόσο επικίνδυνα είναι

Οπωσδήποτε τα μηνιγγιώματα είναι όγκοι, που ξεκινούν από τις μήνιγγες και μπορούν να βρεθούν σε οποιοδήποτε σημείο του αυχένα και πολύ τακτικά παρατηρούνται σαν τυχαία ακτινολογικά ευρήματα, όταν υπάρχουν επώδυνες καταστάσεις ή ίλιγγοι και χρειάζεται να γίνεται μια διάγνωση προς την κατεύθυνση αυτή. Είναι κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψη, που πρέπει πάντα να ερωτηθεί ένας νευροχειρούργος για την αναγκαιότητα μιας τυχόν περαιτέρω χειρουργικής θεραπείας ή αν μπορεί κανένας να αρκεστεί σε απλή παρακολούθηση της πορείας. Γενικά, όμως, αν υπάρχει μια χρόνια προσοχή και συγκέντρωση, είναι ανώδυνες καταστάσεις που μπορεί κανείς να τις μεθοδεύσει ιατρικά, χωρίς ιδιαίτερο κίνδυνο για τον ασθενή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Υπερηωσινοφιλικό σύνδρομο και καρδιά
Οι περιπλοκές του ηωσινοφιλικού συνδρόμου μπορεί να είναι κατά κύριο λόγο μέσα στο αίμα Περισσότερα...



Ποιος ήταν ο Ζωρζ Ζιλ ντε λα Τουρέτ;
Ήταν ο πρώτος νευρολόγος επιστήμονας ο οποίος στο τέλος του 19ου αιώνα περιέγραψε με μεγάλη ακρίβεια τα συμπτώματα του «τικ» και από τότε η επιστημονική κοινότητα προτίμησε το όνομά του στη νόσο προς τιμή του. Περισσότερα...



Το επιληπτικό επεισόδιο και τα πρόδρομα συμπτώματα
Από την πείρα μας στη Βιονευρολογική σε επιληπτικές ή επιλεπτοφορμικές διαταραχές, έχει μεγαλύτερη σημασία η εξέταση των λεγόμενων προδρόμων συμπτωμάτων, ακόμα και από το ίδιο το επιληπτικό γεγονός Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit