Oι δυο κατηγορίες νοσημάτων με πτώση πίεσης εγκεφαλονωτιαίου υγρού

Η πτώση πίεσης του εγκεφαλονωτιαίου υγρού, όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, μπορεί να δημιουργήσει μια σειρά νευρολογικών συμπτωμάτων. Το κορυφαίο σύμπτωμα είναι και στις δυο περιπτώσεις ο έντονος πονοκέφαλος.

Στη μια περίπτωση μπορούμε να έχουμε πονοκέφαλο ή άλλα συνοδά συμπτώματα χωρίς άλλες παθήσεις του εγκεφαλονωτιαίου υγρού και στη δεύτερη ομάδα συμπτωμάτων πιθανόν να υπάρχει και κάποια διαταραχή από την υφή του εγκεφαλονωτιαίου υγρού, π.χ. δηλητηρίαση ή λοίμωξη.

Ο διαχωρισμός των περιστατικών αυτών είναι ουσιώδης για τη διαγνωστική κατεύθυνση και αγωγή και σαν στοιχείο παρακολούθησης της νόσου.

Αλτσχάϊμερ με αργή σταδιακή εμφάνιση
Πρόκειται για την, κλινικά, πιο «ύπουλη» μορφή της νόσου του Αλτσχάϊμερ· αυτή με την σταδιακή εξέλιξη. Από τις παρατηρήσεις μας στην Βιονευρολογική, έχουμε στην « βραδεία» πορεία ξαφνικά μια στιγμή την έκρηξη της νόσου. Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 3ο