• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Η επιληψία, η προσοχή και η ανακάλυψη του σκοπού

Η επιληψία, η προσοχή και η ανακάλυψη του σκοπού

Η επιληψία,  η προσοχή και η ανακάλυψη του σκοπού

Eπιληψία

Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει μία άλλη λειτουργία της προσοχής η οποία  βασίζεται στην εντόπιση νέων στόχων και νέων σκοπών που στρέφεται η πνευματική δραστηριότητα του ατόμου. Είναι αυτό που κατεξοχήν οι αγγλοσάξονες αποκαλούν «northern target detection» και χαρακτηρίζουν μ’ αυτό τη διαδικασία κατεύθυνσης της προσοχής στο επόμενο λεπτό του χρόνου. Σ’ αυτή την περίπτωση εμφανίζεται μία συνεργασία του πρόσθιου λοβού ο οποίος είναι και «κέντρο παραγωγής» της προσοχής με τα πρόσθια διδύμια και τον ινιακό λοβό. Δηλαδή, είναι ένα νέο νευρωνικό τόξο που έχει μία συγκεκριμένη διαδικασία ˙βασίζεται κυρίως στη λειτουργία του οπτικού συστήματος βάσει του οποίου «παράγει» γνώση και συναισθήματα. Οι διαταραχές της όρασης, των οπτικών λειτουργιών που εμφανίζονται κατά τις επιληπτικές κρίσεις, τις περισσότερες φορές πηγάζουν από τη  διαταραχή αυτού του τόξου.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οι όγκοι της υπόφυσης, η τρίτη κοιλία και η συμπεριφορά
Πάντοτε όταν έχουμε κάποιους όγκους γύρω από την υπόφυση, έχουμε ταυτόχρονα μια ορμονική διαταραχή, η οποία συμβαδίζει με δυο αποκλειστικά πράγματα Περισσότερα...



Πάρκινσον, ομοιόσταση, πόνος
Η νόσος του πάρκινσον με πόνο είναι πάρα πολύ τακτική, όταν εμφανίζονται οι διαταραχές της ομοιόστασης. Περισσότερα...



Ο «ύπουλος» ιός JC
Πρόκειται για τον ιό που υπάρχει σχεδόν σε όλους μας. Παραμένει τις περισσότερες φορές ασυμπτωματικός Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 7/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit